zaterdag 16 februari 2013

An apple a day...

Keeps the doctor away!


Misschien had ik deze appel 2 weken eerder moeten haken en was die ellendige griep mij bespaard gebleven. Achja, inmiddels ben ik weer helemaal hersteld dus geen geklaag meer van mijn kant.

Tijdens het maken van deze appel ben ik op internet gaan zoeken hoe het "kroontje" heet op het kontje van de appel. De engelse naam is erg mooi; calyx. De Nederlandse naam beschrijft eigenlijk gewoon wat het is; bloemkelk. Dat klinkt toch een stuk minder mooi dan "calyx". Tot zo ver deze biologieles ;)


Dit appeltje is nu ook te vinden in mijn Etsy-shop.


En ik ga jullie nog één keer lastig vallen met het feit dat je nog t/m zondag met de kortingscode "Valentine2013" 10% korting krijgt op je bestelling in mijn shop.

12 opmerkingen:

  1. Very cute apple! :) found your link at Annemarie's link party.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag m op Annemarie's haakblog bovenaan staan! Hij is erg leuk geworden, ga ik zeker even onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leukerd zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi appeltje, ziet er zeer gezond uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als we alles van te voren zouden weten, dan had je misschien wel 3 appeltjes gegeten :-) Ik vind de appelsleutelhanger snoezig.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the chunky green scarf...really pretty x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi appeltje! Leuk woord hè, calyx! Ik heb het leren kennen bij de taartdecoratie: een bepaald soort van uitsteker (voor bloemblaadjes, nog logisch) heet daar ook calyx cutter.

    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk!! En fijn dat je weer bent opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...