zondag 9 december 2012

Zondag

Over het weer zal ik het vandaag maar niet hebben... Gelukkig hebben Oscar en ik gisteren nog volop kunnen genieten van de sneeuw :)




 

Tussendoor nog snel even nieuw garen gehaald en deze keer gekozen voor de kleur indigo. Natuurlijk moet er dan ook meteen gehaakt worden.

Een kleine col;



Voor vandaag staat er nog een bol jade te wachten om omgetoverd te worden tot een infinity scarf en ben ik bezig met een soort van "zak" te haken voor al mijn sjaals in op te bergen. Op dit moment heb ik er 3 in gebruik en ik word een beetje gek van al die losse sjaals aan de kapstok.

Fijne zondag!

2 opmerkingen:

  1. Prachtige plaatjes van het mooie weer van gisteren, fijn dat jullie genoten!
    En vandaag weer mooie dingen gem(h)aakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...