donderdag 13 maart 2014

Hondenkoekjes en Sale!



De bovenstaande foto maakte ik een tijdje geleden toen ik druk bezig was met declutteren en we nog niet wisten dat we gingen verhuizen. We hadden een hele hoop spullen die we niet meer gebruikten, te lomp en dus te duur waren om te versturen, maar waarvan het zonde was om ze zomaar weg te gooien. En dus werden er deals gemaakt waarbij mensen konden betalen met hondenkoekjes voor bijvoorbeeld een vijzel, televisie, kapstok, strandtentje, feestverlichting etc. Je wilt niet weten hoe blij Oscar iedere keer reageerde als de deurbel ging. Na 3 keer had hij namelijk in de gaten gekregen dat al die vreemde mensen lekkere dingen voor hem kwamen brengen. Voorlopig kan Oscar denk ik wel weer een jaar vooruit met al dat lekkers.


Door de aankomende verhuizing ben ik helaas hier wat minder actief dan gehoopt. In de tussentijd zijn de meeste spullen hier al ingepakt en ligt het laminaat en de verf al te wachten op het nieuwe huis. Nog 2,5 week en dan mogen we aan de slag :)
Tijdens het inpakken kwam ik er achter dat mijn wol voorraad groter is dan verwacht (komt vele van jullie waarschijnlijk bekend voor...). Ik kijk nu al uit naar een eigen hobbykamer waarbij ik alles gewoon overzichtelijk in één kamer heb staan, in plaatst van overal wat stapeltjes verspreid door het hele huis te hebben. Omdat er de komende weken weinig van haken terecht zal komen hou ik een kleine sale in mijn shop, met de code "Moving20" krijg je nu 20% korting op alles! De komende periode neem ik dus ook even geen custom orders aan en op=op. Sla je slag zou ik zeggen ;)

6 opmerkingen:

  1. Leuke foto van Oscar!!! Hij kan inderdaad even vooruit. Heel veel succes met inpakken enz. en straks natuurlijk met klussen!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, slim van Oscar om dat zo snel door te hebben, maar ja, het gaat dan ook om lekkers voor hem dan ;-)
    Veel plezier met alle voorbereidingen van de verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend slim idee en wat goed van Oscar haha! Succes met alles joh, gaat wel snel allemaal! Op tijd pauzeren hoor! ;) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi blogje, ik vond u via andere bloggers...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lang geleden! jij bent net zoals ik wat stilgevallen op vlak van bloggen ;-) maar nu kwam ik hier toch nieuwsgierig eens een kijkje nemen. Hopelijk stellen jullie het prima in jullie nieuwe thuis! veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slimme Oscar! En slim van jullie zeg, Oscar helpt vast heel goed met het opruimen van de koekjes. ;) Het bos waar wij met Miss Creatuurtje wandelden, is Herperduin. Wij parkeren de auto altijd in Herpen, bij een van de twee restaurants. Succes met de verhuizing! Groetjes, Mirjam en Miss Anne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...