donderdag 13 februari 2014

Speenkoorden


Toch altijd weer mooi om te realiseren dat iets wat je continu aan het uitstellen bent omdat je er niet zo heel veel zin in hebt, achteraf gezien vaak mee blijkt te vallen. Zo ook met deze speenkoorden. Ze lagen al een tijdje te wachten en het enige wat ik nog moest doen was de clip er aan bevestigen. En aangezien ik dat dus echt minder leuk vind dan haken, stel ik dat het liefst zo lang mogelijk uit. Dinsdagochtend besloot is dat het mooi geweest was en eigenlijk voor dat ik er erg in had waren ze al klaar. Met andere woorden, dat had ik natuurlijk al veel eerder kunnen doen...


Maar goed, eindelijk zijn ze klaar en twee zijn er al in mijn shop te vinden. De andere twee volgen morgen :)

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn mooi geworden, goed dat je ze afgemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk, ik heb ook nog zo'n clip liggen. Maar snel eens opzoeken, leuk voor een klein werkje tussendoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk!! Goed bezig! Ja een mens is een raar wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn stoer... jammer dat de mijne er te groot voor zijn.

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik heb ook van die clips? Wil je vertellen hoe je die aan de koord vastmaakt? Daar heb ik er mee lopen tobben...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aha, zo'n speenkoorden... dacht eventjes, wat is me dat? :-) Maar dus om aan een tutje te hangen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...