zaterdag 23 maart 2013

Luie zaterdag



Na een ontbijtje bij de Hema, besloten mijn vriend en ik onze planning maar om te gooien. Winkelen met die harde wind is geen pretje, dus het werd een luie zaterdag. Ook niet erg als je het mij vraagt.


Ik heb weer wat onderdelen kunnen haken, al ging het soms wel wat lastig. Deze twee zorgden er regelmatig voor dat de haaknaald echt aan de kant gelegd moest worden :)



Gisteren lag er nog leuke post in de brievenbus!


Een beetje lastig om op de foto te zetten, maar het zijn dus de mallen voor enveloppen mee te maken die ik gewonnen had bij Angélique. Ik ben er echt superblij mee en ik denk dat dit weekend ook de eerste enveloppen gemaakt gaan worden :D Dankjewel Angélique!

Fijn weekend!

8 opmerkingen:

  1. owwwww de gave give away van angélique is binnen ♥♥ geniet ervan

    owww die humpkes zo lekker op schoot dan smelt je toch he

    en je bent weer flink aan de haak
    dat ontbijt ziet er goed uit

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, veel plezier ermee! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n dag waarop niets hoeft. Ga ik vandaag doen. Fijne zondag! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal niks an nee dat weer...brrr, groot gelijk dat je binnen blijft (doe ik ook:-), wel goed weer om lekker te freubelen, voor zover dat lukt met twee van die gezellige knuffelkonten op schoot! Veel plezier met je gewonnen Give Away! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha heerlijk zo te werken met van die lieverdjes !! :-)

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prima wijziging van de plannen, als je 't mij vraagt!
    Ik wens je alvast een leuke nieuwe (wat warmere, maar daar vrees ik voor) week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh jij bent ook één van de gelukkige van die leuke give-away, veel plezier ermee! En niks leukers dan plannen omgooien, zeker als je het zo doet :-) Fijne vriendjes heb je daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk is dat hè? Die van mij willen ook regelmatig helpen met borduren en/of haken.
    Ben benieuwd naar je enveloppen.
    ..en lekker hoor zo'n ontbijtje:)
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...