zaterdag 30 maart 2013

Fiets upgrade

Ik ga ongeveer 2 à 3 keer per week een stukje fietsen met Oscar. Meneer heeft namelijk soms een beetje te veel energie die hij niet kwijt kan met wandelen en spelen.


We maken meestal een rondje van 4km en op een gegeven moment heb je alle straatjes wel een keer gehad. Het liefste zou ik met hem naar het bos willen fietsen, maar dat is dus te ver.
Oscar past wel in mijn schoudertas, maar echt comfortabel is het denk ik niet voor hem.



Tijd voor een fiets upgrade dus!


(Ik wilde eigenlijk een zwarte krat, maar de roze was €10,- goedkoper... Sorry Oscar!)



Laat het goede weer maar komen, dan kunnen wij het bos onveilig gaan maken :)

11 opmerkingen:

  1. Zo, dat probleem opgelost. Kijk hem nou zitten als Koning Oscar! Ik wens jullie veel fiets en wandelplezier!
    En natuurlijk heel fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het toch een liefje he! Lekker in het zonnetje zitten in zijn mooie roze krat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha zo deed ik het ook , hond in een fietsmand/krat voorop de fiets.
    De helling af is leuk want dan blijven de oren door de wind rechtovereind
    hihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig!! en die kleur, ach als hij weet dat hij daarin naar het bos gaat is hij dat snel vergeten en vergeven. :-) Op naar het bos baasje!!!!

    FIjne paasdagen,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig! Ik vind dat roze wel super, zo is je fiets meteen ideaal gepimpt voor al dat goeie weer dat op komst is. En zo te zien vindt Oscar het ook best oké! Geniet er samen van!

    Fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihihi...hij zit er mooi in! Juist leuk dat roze...lekker fleurig en het zal Oscar een worst wezen denk ik:-)) Ja het wordt echt hoog tijd voor 'lekker er op uit weer'...fijne dagen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo,
    mooie blog heb je.
    Denk dat oscar best tevreden is als hij al mee mag.
    leuke foto's trouwens

    groetjes sannie
    ps: wens je fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owwww Oscar .... mooi roze is niet lelijk hoor hihihihi
    Geweldig!!!!!!

    Fijne Paasdagen meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat slim gedaan.
    Vindt Oscar het leuk in de krat of een beetje eng?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oscar is wat dat aangaat erg gemakkelijk, hij laat vrijwel alles met zich doen :p De eerste keer in de krat bleef hij precies zo zitten zoals ik hem erin had gezet. Het was dus blijkbaar toch ietwat spannend. Nu gaat ie meteen relaxt zitten en om zich heen zitten kijken. Ideaal dus :)

      Verwijderen
  10. ik moest zo lachen van die foto dattie in je schoudertas !!!
    dit roze geval is in ieder geval meer comfortabeler voor hem.
    en roze staat vrolijk toch!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...